2008/12/19

Berdintasuna eta jostailuen publizitatea

Aurrekoan, gaueko ordu txikitan pelikula bat ikusten nengoela, hara non agertzen den Espainako ministerio batek saritutako iragarkia, puntomatic-ena hain zuzen ere. Saria, Berdintasunaren ingurukoa zen (ez dut zehatz mehatz gogoratzen zernolako azalpena ematen zuten), jarraian spota eta bukaeran berriz, ministerioaren logoa eta TVErena.



Aspaldiko iragarkia da, xelebre samarra.
Baina ez nator hona spota bera aztertzera, zergatik agertzen diren malla larrosadun mutilak e.a. Gehien harritu ninduena saria bera izan zen, batez ere ordu batzuk beranduxeago etxeko txikiek gabonetako marrazki bizidunak ikusten zituzten bitartean iragarki andana irentsi zituztelako. Inpresionantea benetan, jostailuak neskentzako edo mutilentzako dira, potean-potean baten bat aurautik kanpo geratzen bada ere.
Izan ere, neskentzako jostailuak hiru eremuetara mugatzen dira: panpinen mundua, etxeko lanak jostailu bihurtuta - arropa garbigailua...- eta norberaren irudia, hau da, ilea koloreztatzeko margoak, tatooak...
Mutilen aukerak beste era batekoak dira, kotxeak, eraikuntzak, heroeak...
Bitxia benetan gauez berdintasuna saritzea eta goizean guk geuk txikitan jaso genuen mezu berbera helaraztea.
Portzierto, ba al dago arropa-garbigailua ipintzen ez dakienik?

llévame a Menéame Menéame mira lo que se habla en la blogosfera Technorati: publizitatea
lleva este post a los favoritos de Google GBookmarks: marcar

No hay comentarios: